Quinoa salad

Μεσογειακό Ταμπουλέ με Κινόα

Χρόνος παρασκευής : 22 λεπτά

Θερμιδική αξία : 340 kcal

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα ποια συνταγή με κινόα να σας δείξω. Eίναι πάρα πολλά ωραία πιάτα που μπορεί κανείς να φτιάξει με κινόα. Επέλεξα να δείξω το μεσογειακό ταμπουλέ επειδή θεωρώ ότι είναι πολύ κοντά στις γεύσεις μας, ως Έλληνες. Τα υλικά μπορείτε να τα βρείτε πανεύκολα και η παρασκευή του πιάτου είναι εξαιρετικά γρήγορη.

Γιατί η κινόα είναι ωφέλιμη;

Προτού όμως δούμε πως θα το φτιάξουμε, θα ήθελα να πω δύο σύντομα πράγματα για την κινόα και τα οφέλη της. Ως γνωστόν η κινόα έχει χαρακτηριστεί σαν υπερτροφή , και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Καταρχάς είναι ένα προϊόν με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και προσδίδει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη στον οργανισμό μας.

κινόα σε σκεύος
Η κινόα ωφελεί τον οργανισμό μας με πολλούς τρόπους

Δεν περιέχει καθόλου γλουτένη και έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Παράλληλα περιέχει υψηλές συγκεντρώσεις βιταμινών, σιδήρου και άλλων μεταλλικών στοιχείων που χρειάζεται καθημερινά ο οργανισμός μας. Μπορούμε λοιπόν να την εντάξουμε εύκολα στην καθημερινή μας διατροφή με πολλούς τρόπους. Ένας από αυτούς είναι και το ταμπουλέ μεσογειακών λαχανικών και μυρωδικών.

Τι θα χρειαστούμε;

Για μία μερίδα θα χρειαστούμε περίπου ένα φλιτζάνι τσαγιού τρίχρωμη κινόα, 6-8 ντοματίνια «βελανίδι» Κρήτης, ένα βιολογικό αγγουράκι, ένα φρέσκο κρεμμυδάκι, 3 κλωναράκια μαϊντανό φρέσκο, 2 κλωναράκια δυόσμο φρέσκο, λίγο λάδι και αλάτι.

Προετοιμασία

Βράζουμε την κινόα 5-7 λεπτά. Στο μεταξύ κόβουμε τα λαχανικά μας είτε σε μεγάλα κομμάτια είτε ψιλοκομμένα αν θέλουμε ένα πιο ομοιογενές μείγμα. Μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η κινόα έχει γίνει μόλις αρχίσουν να σκάνε οι μεμβράνες του σπόρου. Αποσύρουμε από τη φωτιά , σουρώνουμε και αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει. Στη συνέχεια αναμειγνύουμε με τα κομμένα λαχανικά, προσθέτουμε μία κουταλιά σούπας λάδι και λίγο αλάτι. Αφήνουμε στο ψυγείο να κρυώσει για 10 λεπτά και μετά σερβίρουμε!

Παραλλαγές για ταμπουλέ με κινόα

Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε κάποιο όσπριο , όπως μαυρομάτικα φασόλια ή ρεβίθια για να τονώσουμε περισσότερο την πρωτεΐνη στο πιάτο μας. Επίσης αν θέλουμε μπορούμε να το σερβίρουμε σαν σαλάτα μαζί με άλλα πράσινα λαχανικά, όπως ρόκα,σπανάκι,μαρούλι ή λάχανο iceberg. Μπορούμε ακόμη να προσθέσουμε κάποιο άπαχο λευκό τυρί και να φέρουμε το πιάτο μας ακόμη πιο κοντά στη μεσογειακή κουλτούρα.

Μπολ κινόα όσπρια και λαχανικά
Πρόταση για με όσπρια

Δείτε περισσότερες healthy συνταγές .